Produkty Producenci
foto

Zgłoszenia

 

 Reklamacje

 

W celu reklamacji produktów wadliwych należy uzupełnić on-line Zgłoszenie reklamacyjne do serwisu. Wydrukowane zgłoszenie reklamacyjne powinno być naklejone na zewnątrz opakowania logistycznego w celu łatwej identyfikacji przesyłki. Brak czytelnego numeru Zgłoszenia na opakowaniu będzie skutkować nie przyjęciem paczki.

 

Do uzupełnienia Zgłoszenia Reklamacyjnego w systemie Mozam potrzebne Państwu będą:
  - login i hasło do systemu Mozam
  - nr faktury, na której znajduje się reklamowany produkt
  - opis usterki

 

Zgłoszenia reklamacji składać można poprzez

Internetowy Moduł Zamówieniowy moZam

 

 

Zwroty towarów sprawnych

 

Zwroty przyjmowane są wyłącznie w następujących sytuacjach:
  1. Została wystawiona faktura z dopiskiem w uwagach „możliwość zwrotu do dnia...”.
  2. Zaistniała pomyłka handlowca lub magazyniera, która została potwierdzona przez pracownika magazynu Multioffice sp. z o.o.
  3. Inne powody – po otrzymaniu zgody Product Managera lub Dyrektora Handlowego

 

Warunki przyjęcia zwrotu towaru:

•  został uzupełniony on-line Dokument Zwrotu w module Zwroty systemu Mozam i uzyskał on status "Uznana" oraz numer.

•  paczka zawierająca zwracany produkt ma naklejony na zewnątrz Dokument Zwrotu lub posiada czytelny numer Dokumentu Zwrotu

•  zwracany towar jest pełnowartościowy i jego opakowanie nie jest uszkodzone. Towar i opakowanie nie może mieć umieszczonych przez Klienta etykiet, napisów, oznaczeń i zabezpieczeń, a także śladów i uszkodzeń po nich.

•  zakup zwracanego towaru nie jest starszy niż 120 dni (w sytuacji z pkt. 2 - zakup nie starszy niż 14 dni)

•  w sytuacji opisanej w pkt. 3, jeśli zostanie uiszczona opłata operacyjna w wysokości 10 zł + koszty transportu faktury pierwotnej, w wypadku zwrotu towaru z całego dokumentu lub z jego znacznej części. Opłata jest fakturowana, a faktura jest wysyłana pocztą lub e-mailem razem z korektą.
•  towar zwracany jest przysłany do Multioffice Sp. z o.o. na koszt zwracającego (nie dotyczy sytuacji z pkt. 2)

 

Zastrzegamy sobie prawo nie odebrania nieopisanej paczki ze zwrotem oraz odesłanie na koszt klienta zwrotu nie spełniającego powyższych warunków.

 

Do uzupełnienia Dokumentu Zwrotu w systemie Mozam potrzebne Państwu będą:
- login i hasło do systemu Mozam. Dostęp do modułu Zwroty systemu Mozam nie wymaga podpisania umowy Mozam, a jedynie pisemnego zgłoszenia (e-mail, faks, list) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Klienta danych operatora, który otrzyma dostęp i możliwość wykonywania operacji w module Zwroty Mozam.  
- nr faktury, na której znajduje się zwracany produkt lub na której wystąpiła niezgodność z dostawą
- opis powodu zwrotu - zgodnie z jedną z sytuacji opisanymi powyżej lub nazwisko osoby, z którą go uzgodniono.

 

Zgłoszenia zwrotu towaru i niezgodności dostaw składać można poprzez:

Internetowy Moduł Zamówieniowy moZam

 

 

 

Serwis - Multioffice Sp. z o.o.
ul. Zawiła 65 D
30-390 Kraków
e-mail: serwis@multioffice.pl
Telefon: 12 29 99 732
 

Moduł zamówień internetowych

Aby zamówić produkty z naszej oferty skorzystaj z modułu zamówień internetowych

Przesyłki kurierskie

Przesyłki kurierskie realizuje dla nas

dostawy
rzetelna firma
Rzetelna firma

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.multioffice.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji w Polityce cookies