Współpraca
Warunki finansowe
Firmom rozpoczynającym współpracę handlową z Multioffice Sp. z o.o. oferujemy sprzedaż z możliwością płatności: gotówką, przedpłatą, za pobraniem lub odroczonym terminem płatności.
Warunkiem otrzymania odroczonego terminu płatności jest dostarczenie przez Klienta kompletu dokumentów rejestracyjnych firmy oraz spełnienie wymogów ubezpieczyciela (szczegóły poda handlowiec – opiekun) oraz dokonania (wynikających z wymogów ubezpieczyciela) kilku zakupów z płatnością w formie: gotówka, przedpłata, pobranie.
Wysokość kredytu kupieckiego oraz okres kredytowania są uzależnione od dotychczasowej historii sprzedaży, terminowości zapłat i mogą być sukcesywnie zwiększane w razie potrzeby przy dalszej współpracy. O udzieleniu kredytu, jego wysokości i terminie płatności decyduje każdorazowo Dział Windykacji.
Warunkiem otrzymania odroczonego terminu płatności jest dostarczenie przez Klienta kompletu dokumentów rejestracyjnych firmy oraz spełnienie wymogów ubezpieczyciela (szczegóły poda handlowiec – opiekun) oraz dokonania (wynikających z wymogów ubezpieczyciela) kilku zakupów z płatnością w formie: gotówka, przedpłata, pobranie.
Wysokość kredytu kupieckiego oraz okres kredytowania są uzależnione od dotychczasowej historii sprzedaży, terminowości zapłat i mogą być sukcesywnie zwiększane w razie potrzeby przy dalszej współpracy. O udzieleniu kredytu, jego wysokości i terminie płatności decyduje każdorazowo Dział Windykacji.