Integracje sklepów z Multioffice
Dla naszych Klientów – sklepów internetowych – przygotowaliśmy specjalną ofertę rozwoju e-sprzedaży.
Poniższe Platformy sprzedażowe świadczą usługę integracji e-sklepów z cała bazą produktów dostępnych w ofercie Multioffice.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
Proponujemy Państwu skuteczną integracją z naszą hurtownia poprzez platformę sklepów internetowych Sky-Shop.pl
Oprogramowanie sklepów internetowych Sky-Shop.pl oferuje swoim klientom bezpłatną integrację z naszą hurtownia dzięki czemu możecie Państwo zacząć sprzedaż produktów Multioffice praktycznie natychmiast po integracji.
Zalety integracji sklepu internetowego na platformie Sky-Shop.pl z hurtownią Multioffice.pl
– Automatyczną aktualizację cen i stanów magazynowych
– Import wszystkich produktów z hurtowni jednym kliknięciem
– Dropshipping – Sprzedawaj produkty Multioffice bez magazynu i zarabiaj prawdziwe pieniądze
– Zdjęcia i opisy produktów aktualizowane na bieżąco
– Sprawdzone i stabilne oprogramowanie
– Brak formalności
Zalety korzystania z platformy Sky-Shop:
– 14 dni całkowicie za darmo
– Płatności w cyklu miesięcznym
– Mnogość funkcji i konfiguracji sklepu
– Darmowy szablon RWD z możliwością edycji w czasie rzeczywistym
– Wydajne i stabilne oprogramowanie
– Integracja z Allegro oraz SubiektGT
– Integracje z kurierami, systemami płatności, porównywarkami cen
– Rozbudowane raporty i statystyki
– Pomoc techniczna 24/7
Załóż sklep internetowy – sky-shop.pl >>>
Posiadasz już sklep na Sky-Shop.pl?
Nasza hurtownia jest zintegrowana z platformą sklepów Sky-Shop.pl.
Wystarczy wejśc do panelu administracyjnego i dalej:
Konfiguracja > Integracje > Hurtownie > Multioffice.pl
Wystarczy podać login, skonfigurować połączenie, zapisać i zaktualizować.
Od tego momentu wszystkie produkty naszej hurtowni pojawią się u Ciebie w sklepie.
Szczegóły – Tutaj >>>
Postaw na doświadczenie i wiele funkcjonalności w RedCart
W RedCart łatwo i szybko wystartujesz ze sprzedażą we własnym sklepie internetowym, integrując się z naszą hurtownią. Dzięki integracji z Multioffice możesz sprzedawać m.in. nowoczesne oświetlenie, akcesoria RTV i komputerowe oraz nośniki danych. RedCart jest na rynku już 10 lat, oferując w jednym miejscu wszystko, co może się przydać w sprzedaży online. Dlaczego RedCart?
Łatwy i szybki start!
Otworzenie sklepu internetowego w RedCart jest szybkie i wygodne. Integracje pozwalają na szybki i sprawny import zdjęć i opisów, systematyczną i automatyczną aktualizację stanów magazynowych, cen produktów, a także zdjęć i opisów.
Prosta obsługa
Dzięki oprogramowaniu RedCart będziesz prowadzić i promować w pełni funkcjonalny sklep bez posiadania specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Sklep w RedCart obsługuje się z poziomu intuicyjnego panelu administracyjnego bez potrzeby korzystania z dodatkowych programów.
Niskie koszty, wiele możliwości
Sklep internetowy na abonament w RedCart nie wiąże się z wysokimi kosztami początkowymi – wybierasz pakiet i co miesiąc opłacasz wybrany abonament. W cenie masz praktycznie wszystko, czego potrzebujesz – platformę sprzedażową, pomoc techniczną ekspertów, integracje z systemami płatności online, z kurierami, porównywarkami cen, platformami aukcyjnymi (np Allegro, Amazon, eBay), narzędzia marketingowe, hosting, grafikę, domenę oraz inne ważne dodatki.
Jeszcze łatwiej w dropshipping
RedCart oferuje możliwość sprzedaży w systemie dropshipping. W dropshipping integrujesz się z daną hurtownią, za sprzedane produkty płacisz jak już je sprzedasz, a produkty do klienta wysyła za Ciebie hurtownia. Eliminuje to konieczność wynajmowania i prowadzenia magazynu, zajmowania się realizacją zamówień, a także ryzyko pozostania z niesprzedanym towarem. Dropshipping to bardzo wygodny sposób prowadzenia sklepu internetowego.
Korzyści w RedCart
• Pomoc techniczna ekspertów 24/7
• Możliwość płatności w cyklu miesięcznym
• Integracja z systemami płatności i ratalnymi
• Integracja z porównywarkami cen
• Integracja z firmami kurierskimi
• Integracja z platformami aukcyjnymi, np. Allegro, Amazon, eBay
• Darmowe narzędzia marketingowe – newsletter, moduł bloga, wsparcie dla SEO, obsługa kuponów rabatowych, integracja z Facebookiem i Instagramem
• Bezpłatna wersja sklepu na urządzenia mobilne
• Mnogość funkcji i konfiguracji sklepu
• Najnowsza maska graficzna v4, która zwiększa sprzedaż
• Darmowe szablony graficzne sklepu
• Obsługa faktur
• Sklep internetowy w dowolnej wersji językowej
• Bezpieczeństwo sklepu – certyfikat SSL
• Wypróbujesz za darmo przez 14 dni
- Konieczna jest aktualna umowa moZam z wytypowanym operatorem u Klienta z uprawnieniami administratora.
- Klient zgłasza potrzebę pobierania plików XML lub CSV swojemu Opiekunowi Handlowemu.
- 24 h po zgłoszeniu Klient ma dostęp do Cenników na 2 sposoby:
- – może pobierać pliki po zalogowaniu się do systemu moZam:
Moje konto – WebApi – pobierz pliki, - – może pobierać cenniki w sposób zautomatyzowany korzystając z aplikacji Web Cennik https://cennik.mozam.com.pl/.
- – może pobierać pliki po zalogowaniu się do systemu moZam:
Dane do logowania do aplikacji WebCennik są tożsame jak w systemie moZam. To wymaga również podpisanej umowy moZam.
Po stronie klienta leży dostosowanie swojej aplikacji, by plik pobierał mu się z automatu czy też z harmonogramu.